miercuri, octombrie 8

Un nou inceput, O noua gandire

Cam asa este cel mai indicat sa incep,pentru ca asa si este:un nou inceput,o noua gandire;si asta datorita faptului ca imi doresc prin activarea acestui blog sa incep sa gandesc altfel,sa ajut sa putem gandi intr-un alt mod,sa gasesc raspunsuri pe care nu le-am gasit pana acum,sa incerc sa gasesc solutii atunci cand ma gandesc ca nu exista,sa incerc sa ajut la perfectionarea morala a celor din jurul meu,sa incerc sa comentez evenimentele importante,sa ma revolt atunci cand este cazul sau atunci cand nimeni nu o face,si sa incerc sa ajut pe cei care au nevoie cu adevarat,atat cat o pot face.Am vrut de foarte mult timp sa fac acest lucru insa niciodata nu am gasit puterea sau timpul necesar pentru a ma ocupa si a ma dedica acestui blog,poate ca pana acum in euforia varstei am si crezut ca este inutil si ineficient,insa acum am gasit din fericire determinarea si puterea necesara de spune da "noii gandiri".Acum ramane doar sa am timpul necesar sa fac cat mai bine acest lucru,in functie si de celelalte activitati normale pe care le mai desfasor,in functie si de cum vor decurge ele si cel mai important in functie si de cat de mult voi reusi sa captez atentia si interesul celor din jurul meu.Pentru inceput am sa incerc sa vad ce impact o sa imprime intr-un cerc mai restrans si apoi, cu ajutorul vostru(care sunt sigur ca va exista) voi incerca sa aduc cat mai multe persoane pe blog,nu doar ca vizitatori cat si ca oameni care vor sa se implice direct,care vor sa schimbe ceva prin participari la discutii,prin lansarea de noi subiecte sau chiar prin sustinerea unor demersuri sau campanii care isi vor avea importanta la momentul necesar.Pentru finalul acestei scurte introduceri nu imi ramane decat sa ma rog Bunului Dumnezeu ca scopul meu sa fie atins,ca rezultatele sa fie cele asteptate si ca voi sa participati din plin.

Depline multumiri !

4 comentarii:

Anonim spunea...

Vroiam sa vad daca functioneaza !

Anonim spunea...

cine

Anonim spunea...

e bine ca gandesti:) Vrei sa cumperi o bicicleta ?:)

Anonim spunea...

de ce