miercuri, februarie 18

In cautarea unui prieten

Prietenia poate insemna de multe ori si dezamagire, sau la un moment dat, chiar iti poti da seama cu adevarat, ca cei pe care îi considerai prieteni, nu sunt decat simpli trecatori prin viata ta dezolanta.
Ce interes ar avea cineva sa-ti suporte toate prostiile, mofturile, sau sa asculte tot ceea ce iti debiteaza mintea ta redusa! hai sa fim seriosi...acel sentiment de simpatie, de stimă, de respect, de ataşament reciproc care leagă două persoane, pur si simplu nu exista.

Nu va mai lasati amagiti de toti prefacutii care iti sunt declarati buni prieteni, sunt gata oricand sa va abandoneze sau sa va tradeze!
Omul este facut sa se gandeasca si sa tina doar la el insusi, celelalte sentimente afective, sunt doar simple rataciri ale unui caracter inca neşlefuit.

4 comentarii:

Florin Linta spunea...

prima reactie dupa ce am postat acest articol, iata ce imi scrie un bun "prieten" pe YM:

"andrei Andrei: dupa cate am citit, am vazut ca ai fost destul de explicit...acum stiu despre ce e vorba
andrei Andrei: oricum multumesc pt explicatie
linta florin: nu se refera la tine stai linistit
andrei Andrei: nu cred ca am facut ceva asa grav...sa fiu caracterizat asa...daca tu crezi ca toti oamenii sunt la fel ai sa mori singur,din toate punctele de vedere"

ma simt nevoit sa vin cu explicatii, acest articol nu are legatura cu cineva anume dintre cei pe care îi cunosc, si nici nu este inspirat din viata de zi cu zi, din ultima vreme...pur si simplu am generalizat, doar atat.

Anonim spunea...

Eu sunt guru pitka si vreau sa te integrez in absolut.Mariska Hargitay!!!

Anonim spunea...

Prietenia adevarata nu te dezamageste iar simpli trecatori prin viata noastra sunt cunostintele sau amicii,nu prietenii.Daca intre 2 pers.(prieteni)ar exista:simpatie, disponibilitate,reciprocitate,respect,preocupari,gusturi,valori morale comune si mai ales fidelitate si loialitate,at.da, este prietenie adevarata,cand razi si plangi impreuna.Nu poti sa fi in acelasi timp si prieten si lingusitor.
Intre prieteni nu exista "interese"ci bunavointa;el e cel care vine cand toata lumea a plecat.
Cel care se gandeste doar la sine,asa o sa moara:singur si "gol"in interior.

Gresie spunea...

Prietenia adevarata se gaseste foarte greu :|