joi, octombrie 8

1 An de Blog


Un nou inceput, O noua gandire! asa incepea totul exact acum un an de zile, era prima mea postare in cadrul acestui blog, era prima zi in care am indraznit sa imi fac oarecum publice, propriile idei, propriile trairi, convingeri, frustrari si propriile sperante.
Prima zi in care, o mare parte din timpul meu a fost directionata catre acest blog, prima data cand am crezut ca pot sa visez la o comuniune dintre bun simt si realitate, si mai ales a fost pentru prima data, cand am crezut ca pot fi relevant si ca pot fi purtatorul unui nou mesaj sau a unei noi ideei despre oameni si fapte.
Sa fiu sincer, ma nemultumeste faptul ca nu am reusit sa creez acel impact pe care mi l-am dorit la inceput, nici de un trafic satisfacator nu poate fi vorba, mai mult decat o satisfactie proprie, sau decat faptul ca am reusit sa surprind cativa oameni din jurul meu, sau de cateva aprecieri razlete, nu cred ca am ce sa trec la realizari.
Poate cel mai important, ramane faptul ca in acest blog, mi-am gasit acel refugiu de care avem nevoie cu totii uneori, sau ca am avut posibilitatea sa imi exprim imediat pozitia si parerea despre anumite evenimente din viata de zi cu zi.
Revenind la o atitudine mai pozitiva, trebuie sa recunosc ca au fost si destule momente in care m-am bucurat de acest blog, de comentariile voastre, sunt lucruri noi pe care le-am invatat, multe chiar de la voi, cei care v-ati mai lasat parerile pe aici, ceea ce ma determina sa multumesc din suflet celor care au luat in serios articolele mele, celor care au fost alaturi de mine si celor care au tinut sa isi faca cunoscute propriile opinii, prin intermediul acestui blog.

Sper ca pe viitor sa fie si mai bine, sper sa scriu mai mult, sper sa fiu mai relevant si mai in concordanta cu realitatea, sper sa gasesc un nou nume acestui blog, care sa se potriveasca mai bine profilului sau, si sper sa fiti in continuare alaturi de mine!

Cu depline multumiri...

4 comentarii:

Anonim spunea...

Da, miercuri,8 oct.2008 era prima zi in care spuneai ce iti doresti tu prin activitatea acestui blog:sa incepi sa gandesti altfel,sa gasesti raspunsuri pe care inca nu le-ai gasit,solutii atunci cand crezi ca nu exista,sa comentezi evenimentele imoportante sau sa ajuti atat cat poti sau cat depinde de tine pe cei din jur.
Poate nu a iesit asa cum ti-ai fi dorit tu, dar cum spuneai si in "Mustrare de cuget si speranta"-ai gasit modalitatea cea mai accesibila de a incerca sa comunici cu cei din jurul tau si o cale mai mult decat simpla de a-ti exprima si manifesta parerile despre ceea ce crezi sau in ceea ce crezi.
Intr-un an au fost multe articole, unele care poate meritau a fi mai mult comentate si dezvoltate;mie mi-au placut mai multe si m-am regasit in ceea ce ai scris:"valoare umana","bucuria de a trai","exista sau nu cel mai bun prieten","neputinta sau ignoranta",etc, etc.
Conteaza ca ceea ce vrei tu sa transmiti si ceea ce receptam noi,sa aiba aceeasi idee,scop:de a incerca sa influientam in bine,sa schimbam cate ceva,pentru a avea o NOUA GANDIRE si conceptie.
Stii cum se spune:speranta vede invizibilul,simte intangibilul si implineste imosibilul.
Deci sa ai multa bafta, inspiratie, timp, sustinere si speranta ca va fi si mai bine.

anonim 2 spunea...

in sfarsit cineva care trateaza cu seriozitate acest blog.
am intrat de multe ori aici. nu e rau, insa comentariile unora m au facut sa renunt la ideea de a scrie. cred ca tocmai asta este secretul - seriozitatea si interesul pentru tema cestui blog.
bafta si astept mai multa lume ca anonimul de mai sus si ma bag si eu

Anonim spunea...

buna dimineata.da aveti dreptate amandoi,unele comentarii pareau a nusi avea rostul,dar parerea mea este ca tocmai acei oameni au inteles mai multe decat noi ceilalti,dar le este greu sa isi exprime ideile,gandirea asa cum ar trebui sa o faca,ei cred ca prin ceea ce comenteaza ies in evidenta,sunt sigur ca dupa ce vor termina de comentat si se vor ridica din fata calculatorului vor incepe sa se intrebe "oare este adevarat ce a vrut sa ne transminta?" atunci isi vor da seama ca astfel de probleme le intalnesc zi de zi,eu unul nu am obisnuit sa comentez postarile de pe blog,m-am multumit cu faptul ca mai exista cineva care gandeste si pentru noi si are curajul sa isi exprime ideile si celorlati,sa arate ca traim intr-o lume destul de...,este destul de simplu sa iti dai seama ca ceea ce gandeste este adevarat daca te opresti putin in loc si te uiti in jurul tau.

Florin Linta spunea...

va multumesc pentru aprecieri, conteaza foarte mult sa vezi ca totusi pentru cineva conteaza...