sâmbătă, februarie 20

Dance Tribute Michael Mackson

15 comentarii:

crin antonescu spunea...

va salut!
mi-a facut placere sa citesc articolele dvs. am inteles multe lucruri si ca recunostinta va invit sa faceti parte din pnl. va astept!

emo spunea...

domn`e de ce nu se mai posteaza nimic pe acest glob? sunt deprimat ca nu mai pot sa citesc nimic. daca nu mai apare nimic in 4 zile cred ca o sa ajung la sinucidere

Fotograf nunta spunea...

nice....imi place,cand eram mica imi placea foarte mult michael:X

Tigle metalice spunea...

frumos tribut adus..:)

Centrale termice spunea...

Imi place :)

Servicii contabilitate spunea...

sunt foarte tari oamenii.toata stima pentru ei

Fonduri nerambursabile spunea...

Cat de frumos, mi se pare o idee tare buna :)

Masaj anticelulitic spunea...

tare rau ce au putut sa faca.bravo lor

Tratamente cosmetice spunea...

ce tari sunt.foarte frumos :X

Silicoane spunea...

e dragut ce au facut dar de ce cand a murit un artist bun de al nostru nu a facut nimeni ceva de genul si unuia strain i-au dat pana si alee in parc

Pastile slabit spunea...

ce frumos danseaza :X

Produse naturiste spunea...

ce frumos :X:X

Masaj erotic Bucuresti spunea...

foarte frumos tributul adus...

Reparatii frigidere spunea...

foarte misto,bravo lor pentru ce au avut curajul sa faca

Revelion restaurant spunea...

cand a murit cineva de la noi nu s-a gandit nimeni sa faca ceva de genul