luni, decembrie 29

Printre sarbatori

S-au terminat si sarbatorile, am inceput din nou sa mergem la serviciu, nu toti, insa cativa din noi o facem, singura bucurie a mai ramas faptul ca o sa urmeze seara de revelion ceea ce constituie din nou motive de distractie si petrecere si mai ales zile libere.
Vreau sa-mi cer scuze pentru faptul ca nu am mai postat de foarte mult timp, insa din pacate a fost o perioada foarte agitata ceea ce m-a facut practic sa ma aflu in imposiblitatea de a mai scrie pe blog, as fi vrut macar sa pot transmite inainte de Craciun urarile de rigoare, insa asa cum am spus din multiple motive destul de obiective nu s-a putut.
ceea ce nu ma impiedica acum sa va urez si eu macar "la multi ani" si sa multumesc tuturor pentru mesajele si urarile de bine, si totodata sa-mi cer scuze pentru ca, spre rusinea mea multora nu am intors serviciul.
sper ca in foarte scurt timp sa pot posta asa cum o faceam inainte,adica in fiecare zi.

Cu deoosebite sentimente...

Niciun comentariu: