duminică, noiembrie 30

De ce m-a scos zoso de pe blog

Demnitate sau lasitate?!este intrebarea care ma macina in momentul de fata pentru ca in cursul acestui week-end,mai exact ieri,cineva a luat o masura total nefondata si aiurea impotriva mea,si am sa va spun si despre ce este vorba:
se spune ca un blogger la inceputurile sale in aceasta activitate,ca sa deprinda anumite cunostinte despre cum si cu ce se mananca chestia asta,trebuie pe langa toate eforturile si inspiratia personala sa citeasca si pe cei mai buni in domeniu,pentru a aprofunda oarecum cunostintele necesare blogosferei.
asta am facut si eu urmand ca de ceva timp sa urmaresc si sa citesc zilnic unul dintre cei mai buni din tara,nu neaparat datorita postarilor pe care la face,ci mai ales conform traficului de care se bucura,in orice caz omul este destul de bun,fiind vorba despre zoso
la unele dintre articolele sale care mi-au starnit si mie interesul,mai ales cele cu tenta politica,am adaugat si eu comentarii mai mult sau mai putin pertinente,in functie de dispozitia de moment si de cultura bineînteles.

tot trecand vremea asa linistita,apare un dobitoc intr-o seara care face o afirmatie fara nici un fel de acoperire spunand asa cu un aer superior ca "trebuie sa fii de 3x idiot ca sa-ti faci un blog despre acest subiect" subiect care se referea la un articol de al meu"romania prada masoneriei',pe care eu l-am folosit ca link in momentul in care am postat comentariu pe blogul respectiv.
acest dobitoc probabil a dat click pe link,redirectionând-ul in mod cert si normal doar spre pagina din blogul meu care continea articolul mai sus mentionat,el crezand in prostia sa incurabila ca tot continutul blogului meu este dedicat opozitiei fata de unele demersuri ale masoneriei din tara noastra
bun,nici o problema,omul a tratat cu superficialitate totul si a ajuns la o concluzie gresita,nu asta este problema,insa prostul ma mai face si idiot,probabil in mintea sa nealimentata aparand ceva de genul;"mhm,uite-l si pe idiotul asta!"

bai baiatule,este dreptul tau sa-mi contesti blogul sau sa fii dezgustat de articolele si comentariile mele,dar cine dracu' iti da ma tie dreptul sa ma faci idiot fara nici macar sa ai habar despre ce vorbesti?!!

acum eu va dati seama ca am luat foc si am incercat sa-i dau prostului o replica,tot la zoso pe blog unde ciobanul despre care va povestesc si-a postat comentariul ala,dar ce sa vezi!!surpriza,zoso nu imi da voie sa-mi trimit articolul probabil pe motivul ca folosisem expresii triviale,nici o problema, am inteles pe moment,insa ce nu am inteles,de ce aluia i-a permis din nou sa mai trimita un comentariu in care ma jigneste din nou?!
am mai continuat si eu insa de data asta fara sa injur sau ceva de genul asta pentru ca nu imi acorda venerabilul accept-ul,si am culminat prin a-l intreba pe zoso daca are onoare sau daca cel putin stie ce este aia.

normal ca nu am primit nici un raspuns,mai mult aseara mi-a sters toate comentariile facute la locul cu pricina,fara sa-mi ofere vreo explicatie si nici nu imi mai da voie sa postez ceva...
asta este,nu-i mare pierderea,insa ce l-a determinat si pe ăsta sa recurga la masura asta?!probabil este prieten cu imbecilul care m-a facut idiot sau poate a vazut ca-mi trimite vizitatori de pe blog-ul lui si in egoismul său asa ceva este de neconceput,nu stiu ce sa zic,imi pare rau ca a trebuit sa-i acord atata importanta ,insa trebuia neaparat sa lamuresc situatia

zoso,desi am invatat cate ceva de la tine,da-mi voie sa-ti zic ca de data asta ai gresit dând dovada de lipsa de impartialitate,lasitate si egoism,imi pare rau!insa pâna la proba contrarie raman sa ma indoiesc de demnitatea si intelepciunea ta...





Niciun comentariu: