marți, noiembrie 25

De ce mi-am facut blog !

Ma intreaba cineva de ce mi-am facut blog?!Pentru ca am considerat ca am nevoie de un anumit spatiu numai al meu in care sa-mi exprim gandurile,atitudinile,principiile,ideile si de ce nu si frustrarile care pun stapanire pe mine in anumite situatii si la contactul cu anumiti imbecili.
Poate este si o dovada de slabiciune,sunt de acord,insa nu imi pasa atata timp cat consider ca am gasit o modalitate certa de a-mi exterioriza trairile si opiniile mai mult sau mai putin interesante.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Ce tare!!Ti-ai facut blog pentru ca asa ai vrut,ai avut curaj, vointa si ti-ai gasit,cum am mai spus,modalitatea sau mijlocul prin care sa te exprimi,sa iti expui gandurile, ideile, principiile si sa gasesti la unele intrebari sau lucruri nu prea clare pentru tine,raspunsuri de la cei care poate le-au gasit.
Timpul nu asteapta pe nimeni, iar noi ca oameni nu trebuie sa asteptam sa moara cineva pentru ca vorbele sau faptele sale sa devina celebre, ci sa actionam sau sa vorbim la momentul potrivit"nu lasa pe maine ca poti face astazi".
Se spune ca mintile ilustre discuta idei, inteligentele medii discuta evenimente,iar mintile reduse discuta pe altii;fiecare trebuie sa vada in ce categorie se incadreaza.
Tu trebuie sa ai incredere in tine insuti pentru a inspira incredere celorlalti,iar daca crezi ca ai invins,continua; daca crezi ca ai pierdut, continua!

Florin Linta spunea...

mersi de incurajari,nu stiu ce m-as face fara tine!!

Anonim spunea...

pana si renii au blog