miercuri, ianuarie 12

Jurnal de razboi

Am momente in care ma gandesc ca ar fi cel mai indicat sa ma opresc, sa ies din lupta, sa renunt la principii, poate este mai bine si pentru mine si pentru ceilalti, sa imi montez atentia si resursele catre alte directii mult mai importante si mult mai benefice.
Daca sunt doar un mic pion cu suflet alb si inima pura, pe o tabla de sah mult prea murdara, mult prea prafuita de ambitii, de ranchiuna, de prostie?!
Nu pot invinge singur pe tabla, la un moment dat voi fi incoltit, voi fi destul de obosit sa mut, lipsit de puteri, singur nu pot...am spectatori care ma sustin, insa care doar privesc de pe scaunul lor, instabil dar cald.
Ma intreb oare eu de ce lupt, stiu ca sunt putini cei ce au invins minciuna si ipocrizia, oare ce sanse am eu sa izbavesc?! Nu cred ca pot duce pana la capat un raboi inegal, iar mie unul nu imi place sa lupt in mocirla, mi-e teama sa nu raman acolo.
Incerc sa caut solutii, sa ma incurajez, sa fac cumva sa imi readun puterile, sa initiez atacul decisiv, insa ma intreb daca oare merita atata risipa de energie, pentru a incerca sa schimbi ceva ce este de neschimbat?! Mi-am zis ca nu o fac doar pentru mine, m-am gandit sa o fac si pentru a evita aparitia altor victime, asta mi-a dat avant si ambitie, pentru moment, insa toate sunt de prisos. Nu cred ca pot eu, de unul singur, sa sting iadul.
Da!! Ar fi frumos, ar fi de vis, mi-as face dreptate mie si nu numai, insa armele mele sunt net inferioare, nu poti obtine mari victorii doar prin moralitate sau prin discursuri de incurajare, ei nu asa fac; i-am vazut cum saruta mantaua imoralitatii, cum ling lasciv pocalul plin cu minciuna si cum inclina capetele goale in fata marelui neadevar.
Sunt elemente si calitati pe care refuz sa mi le insusesc, asa am fost educat, si asa consider ca trebuie sa si ramana.
Deocamdata sunt singur, sunt in exil, nu de buna voie, asta imi este rasplata primita si decisa in careu. Aici, ascuns si indepartat...am atatea intrebari, si din pacate prea putine raspunsuri, insa dincolo de toate aceste semne de intrebare, de aparente neajunsuri, de inegalitati in armura, am ceva ce lor le va fi imposibil sa aiba vreodata.
Am Credinta, Am Har si Bun Simt, si mai presus de toate...Am Demnitate!!!


...articol scris intre doua batalii...

(orice asemanare cu tipul de personalitate incriminata sau cu viata de zi cu zi este pur intamplatoare)

83 de comentarii:

codin spunea...

...stai linistit ca au si ei copii...si e o realitate "copiii platesc pacatele parintilor"

Nu aveai cum sa rezisti in mediul ala mult timp. Trebuia sa se intample intr-un fel. Cred ca era singurul lucru ramas putred.

Poti sa faci rau dar sincer nu merita efortul. Concentreaza-te pt ziua de maine si uita acest ultim lucru murdar ramas neschimbat.

bafta si sunt alaturi de tine!!!

albert spunea...

Omul este cea mai orgolioasa fiinta. Rar gasesti pe cineva care sa fie modest cu adevarat si sa traiasca dupa niste reguli proprii dar realiste si cinstite. In momentul in care incerci sa te ridici peste aceste fiinte (mai ales la locul de munca)automat lucrurile se complica si risti sa fii sfasiat. Asta s-a intamplat cu tine. Poate ca undeva ai gresit sau ai exagerat. Nu e usor sa faci fata unui trib. Era aproape imposibil sa faci fata unei astfel de adunaturi de oameni. Oamenii aia cu decoratii fara acoperire sunt constienti ca daca ar disparea RCO ar disparea si ei. Tocmai aceasta teama ii determina sa se comporte ca niste hiene. Oricum … zilele le sunt numerate si lor

Mircea O. spunea...

Sentimentul meu, de om cu ceva ani in plus in viata, este ca lucrurile sint mai nuantate...

Masini de vanzare spunea...

Bafta in continuare!!

Mobilier la comanda spunea...

Da...si eu ma intreb acelasi lucru...oare de ce mai lupt?...dar raspunsurile vin si pleaca si in locul lor vin alte intrebari...

Masina de spalat spunea...

parinti mananca agurida, iar copiilor li se strepezesc dintii:|

Leasing auto spunea...

Este imposibil sa le faci fata tu de unul singur,dar stii ce? te vor aprecia ca ai incercat..chiar dacanu vor recunoaste niciodata!

Magazine online spunea...

Imi place poza ;) ;)

Invitatii nunta spunea...

Niciodata sa nu renunti.nu ai de ce!!Lupta!!Esti un luptataor!

Aparat aer conditionat spunea...

foarte frumos articolul!

Inchiriere masini spunea...

Lupta face parte din viata asta...

Oferte revelion spunea...

Nush daca mai putem face ceva:)

Apartamente de vanzare spunea...

Un peisaj minunat

Agentii de turism spunea...

foarte frumos povestit!

Scutere de vanzare spunea...

Nu te lasa in fata lor...keep going on ...

Produse cosmetice spunea...

Trebuie sa luptam in continuare ca altfel nu se poate...

Telefoane mobile spunea...

Ce frumos e peisajul!!!:):):)

Amenajari interioare spunea...

imi place cum scrii!

Bijuterii argint spunea...

Este minunata acea poza ;)

Vanzari auto spunea...

Felicitari :)pentru curajul de a merge mai departe..:)

Masaj erotic spunea...

in viata trebuie sa lupti continuu,deci nu ceda;)

Proiecte de case spunea...

Nu poti renunta la toate astea pentru ca astea fac parte din viata...

Spatii comerciale spunea...

Marfa poza!:

Ceasuri spunea...

articolul este foarte interesant!

Scule spunea...

Multa bafta in continuare:)

Usi interior spunea...

Frumos ca ai aceste valori..felicitari ..indiferent ca viatza ta pare un razboi ....important este ca in final tu sa l castigi..:)

Cadouri spunea...

Imi place poza

Contabil spunea...

fain articol!

Panouri solare spunea...

Trebuie sa ai puterea sa mergi mai departe indiferent de situatie...viata nu este deloc usoara, dar trebuie sa privim optimist!

Camere supraveghere spunea...

Trecem peste toate si mergem mai departe

Scoala soferi spunea...

Multa bafta!!!:)

Parfumuri online spunea...

Trebuie sa duci lupta asta pana la capat!

Garsoniere de vanzare spunea...

o lupta este toata viata!

Tratamente naturiste spunea...

Mergi inainte..ridica te de unde esti si da le peste nas..

Case de vanzare spunea...

Trebuie sa lupti in continuare ;)

Geamuri termopan spunea...

super articolul!

Tigle metalice spunea...

Atat timp cat nu iti pierzi credinta si speranta te vei ridica intotdeauna de jos indiferent cat de greu iti va fii..

Piese auto spunea...

Trebuie sa lupti...toate sunt cu un scop pe pamant...

Scaune spunea...

trist dar adevarat.suntem obligati sa traim in minciuna si neadevarat si totusi daca am vrea am putea schimba situatia asta

Laptop spunea...

lupta si vei obtine!

Cazare pensiuni spunea...

Trebuie sa luptam

Izolatiefonica spunea...

Cum spunea si House MD everybody lies

Cazare Brasov spunea...

Nu trebuie sa renunti la lupta!

Terenuri de vanzare spunea...

Eu zic sa ii lasi pe altii si sa te preocupi de tine..

Centrale electrice spunea...

Este un articol destul de bun

Jucarii copii spunea...

Merita ..daca nu ar fii palpitanta si obositoare ..nu ar fii viata..:)

Pensiuni Busteni spunea...

nu putem lupta singuri impotriva minciunii si a raului care se intampla in jurul nostru insa putem incerca sa mergem mai departe si sa trecem peste tot cu fruntea sus

Cazare Sinaia spunea...

Viata este o continua lupta...nu ai cum sa renunti!

Rca ieftin spunea...

E pacat pentru copiii sa plateasca pentru pacatele parintilor..

Ferestre termopan spunea...

Asa este in viata...cu bune si cu rele trebuie sa mergem mai departe...

Spalatorie auto spunea...

Trebuie sa faci tot posibilul sa te tii departe de ei!:)cel mai usor e sa ii ignori sau sa nu le dai motive sa zica ceva..:)

Vopsitorie auto spunea...

Nu suntem noi copiii vinovati de pacatele parintilor..dar din pacate noi le tragem!:)

Telefoane de vanzare spunea...

Nu trebuie niciodata sa iesi din lupta si sa te dai batuta..si cei mari pica o data si o data!:)

Canapele extensibile spunea...

Am ajuns intr o prapastie de unde nu prea mai putem iesii..:)

Implant dentar spunea...

E tare greu singur,oricata vointa ai avea..

Imbracaminte online spunea...

In jungla in care traim trebuie sa invatam sa luptam singuri pt k oricum nu te ajuta nimeni niciodata :)

Radio online spunea...

E greu sa le faci fata singur..

Carti online spunea...

Mergi inainte..piedici sunt destule..invingatori putini..:)

Hosting gratis spunea...

Mult succes in continuare

Cabinet stomatologic spunea...

Eu sunt sigura ca vei reusii alaturi de familia sa razbesti:)

Masini de inchiriat spunea...

Viata este o continua lupta cu tine insuti !! Nu trebuie sa cedezi niciodata, indiferent de cat de greu pare. Doar luptand poti trece mai departe :)

Idei de afaceri spunea...

Nu mai vrem razboi

Produse bio spunea...

Nu putem face fata tuturor...de multe ori e prea mult..:)

Pensiuni Sinaia spunea...

uneori viata te pune la incercare mult prea rau.. Oare cate poate indura un om? Oare cat sa lupte, nevazand in fata lui nici un motiv pt a continua lupta, nici o sansa de a castiga lupta... :(

Lenjerie intima spunea...

Frumoasa poza

Anunturi auto spunea...

frumos articol! felicitari!

Proiecte de case spunea...

Viata este o continua lupta pt supravietuire :) si doar cei mai puternici rezista in aceasta jungla :)

Dame de companie spunea...

un articol foarte frumos si intre-adevar viata te incearca destul de mult

Auto secondhand spunea...

un articol foarte bun!

Canapele piele spunea...

:) Este pacat ca in viata in loc sa dam mai mult de bucurii..este exact invers..:)

Transport agabaritic spunea...

Viata este un vesnic razboi cu noi insine :) Dar trebuie sa castigam fiecare lupta!!

Cursuri gratuite spunea...

cu multa vointa si mult optimism se poate trece peste tot

Transport marfa spunea...

Acestea sunt momente si momente! Fara el ar fi sec!

Masaj erotic Bucuresti spunea...

Conteaza foarte tare pana la urma sa ne implicam.Daca ne afecteaza si ramanem impasibili..degeaba ..

Unghii cu gel spunea...

Conteaza sa nu ne lasam doborati :) Viata este o lupta continua, dar noi, Noi trebuie sa invingem !

Chat online spunea...

Eu cred ca implicarea decat cu gura nu e de ajuns!si noi cam asta facem..

Web design spunea...

Este foarte interesant articolul ! Felicitari :)

Sex spunea...

Important este sa trecem cu bine peste toate obstacolele vietii..:)

Sex shop spunea...

Cred ca este important sa iti cunosti valorile si sa te tii de ele..:)

Masina de spalat vase spunea...

cu totii trecem prin astfel de momente!

Xxx spunea...

daca stam nu o sa trecem peste aceste obstacole,cel mai bine e sa le infruntam

Poiana Brasov spunea...

Tu te intrebi de ce te lupti eu, de foarte multe ori in ultimii ani mi am pus intrebarea "cu ce/cine ma lupt?" Sa fie destin sau doar raul de pe pamnat?

Jocuri spunea...

Viteaz este omul curajos, care se ridică puternic în contra pericolului şi învinge sau piere luptând pentru viaţa mai multora, pentru o credinţă, pentru patrie.
Autor: Ion Găvănescu